درباره ما

ما میهن وردپرس هستیم. هدف اصلی ما ساده کردن کار با وردپرس برای همه هست. اما چطور؟

میهن وردپرس از تابستان ۱۳۹۴ با سرپرستی رضا راد برای یک شروع تازه پا به عرصه وب گذاشت. می‌خواستیم به مدیران سایت و طراحان وب کمک کنیم تا با استفاده از آموزش‌های رایگان و ابزار کاربردی با کیفیت، زندگی بهتری داشته باشند. پس دست به‌کار شدیم.

چرا رنگ بنفش؟

خب، استفاده از رنگ بنفش توی “میهن وردپرس” یه جورایی مثل اینه که هم یه سلام گرم به ریشه‌های فرهنگی و تاریخی ایران بفرستیم، هم بگیم که تو دنیای فناوری و نوآوری هم پا به پای دیگران داریم راه می‌ریم. بنفش یه رنگ خاصه، یه جورایی نماد ایران و در عین حال نشون دهنده خلاقیت و جسارته. با این کار، می‌خوایم نشون بدیم که “میهن وردپرس” هم به گذشته احترام می‌ذاره و هم داره با ایده‌های نو و خفن پیش می‌ره.

سال ۱۳۸۸ – قبل از میهن وردپرس

تقریبا ۶ سالی می‌شد که رضا توی سایت خودش (expres.ir) پروژه‌های طراحی سایت انجام می‌داد. در کنار این پروژه‌ها هم تجربیات خودش رو در قالب مقاله‌های آموزشی توی سایتش قرار می‌داد.

با بیشتر شدن پروژه‌ها یه اتاق از دفتر کار دوستش رو اجاره کرد. بعد از مدتی برای آموزش وردپرس به مشتریان طراحی سایتش تصمیم گرفت آموزش‌های وردپرس رو بصورت ویدیویی و قدم به قدم منتشر کنه. این آموزش‌ها با استقبال خوبی روبرو شد اما باعث تعطیلی کسب‌وکار شد! چرا؟

مرداد ۱۳۹۴ – تولد میهن وردپرس

به دلیل استقبال خوب کاربر‌ها از دوره رایگان آموزش قدم به قدم وردپرس، تصمیم گرفت سایت اکسپرس رو بصورت کامل منهدم کنه و روی سایت جدیدی به نام میهن وردپرس فعالیت‌های آموزشی خودش رو شروع کنه. یه دفتر ۴۰ متری هم اجاره کرد.

شروعی دوباره با کنار گذاشتن درآمد چند میلیونی!

آبان ۱۳۹۴ – نقطه سر‌به‌سر

بعد از ۳ ماه حالا درآمد محصولات آموزشی و سایر محصولاتی که وب‌مستر‌ها از میهن وردپرس دریافت می‌کنند، اجاره ۴۰۰ هزار تومانی دفتر و هزینه‌های دیگه رو پوشش داده و میهن وردپرس به نقطه سر به سر رسیده.

مرداد ۱۳۹۵ – تولد ۱ سالگی

حالا میهن وردپرس یک ساله شده! توسط یک‌سالگی میهن وردپرس برگزار شد.

این دورهمی باعث شد میهن وردپرس متوجه بشه که جای رشد زیادی توی شیراز داره و بهتره یه مهاجرت ۵۰ کیلومتری داشته باشه به شیراز. فراموش کردم بگم این اتفاقات تا الآن توی شهر مرودشت (تخت جمشید) رقم خورده بود.

میهن وردپرس به یک اتاق کار ۱۶ متری از یک دفتر اشتراکی توی شیراز نقل مکان کرد. چون هزینه‌های اجاره یک دفتر کامل، متناسب با درآمد سایت نبود.

اردیبهشت ۱۳۹۶ – دفتر ۱۳۰ متری ایده آل!

بالاخره پس از ۶ ماه زندگی در یک اتاق ۱۶ متری، میهن وردپرس به دفتری ۱۳۰ متری نقل مکان کرد. حالا درآمد سایت به حد قابل قبولی رسیده. پس وقت توسعه تیم هست. میهن وردپرس به یک تیم ۱۰ نفری تبدیل شد. یه دکل ۳۶ متری به کمک ۲ شرکت اینترنتی برای تامین اینترنت مورد نیاز تیم و رک ۴۰ یونیت برای میزبانی سرور سایت.

مرداد ۱۳۹۶ – تولد ۲ سالگی

میهن وردپرس ۲ ساله شد! یه دورهمی با تعدادی از کاربران سایت و تیم همفکر برگزار شد. حالا ۱۰۰۰۰ نفر از خدمات و محصولات میهن وردپرس استفاده می‌کنن. یه اتاق اختصاصی هم برای ضبط محصولات آموزشی جدید آماده شده.

فروردین ۱۳۹۷ – باز انجام

میهن وردپرس شروع کرد به استخدام بصورت دورکاری تا افراد با تجربه‌ای رو از سراسر ایران جذب خودش کنه. از اهواز تا مشهد افرادی عضو میهن وردپرس هستند. قرار هست میهن وردپرس یک Rework اساسی برای تغییرات بهتر داشته باشه. رضا به این نتیجه رسیده که کسب‌وکار اینترنتی رو به روش‌های دیگه‌ای هم می‌شه مدیریت کرد. نیازی به دکل ۳۶ متری و سرور میزبانی شده توی دفتر نیست.

کارهایی هم برای اتوماسیون کارها صورت گرفت. روش‌هایی که سوالات کاربر توسط سایت پاسخ داده بشه و درگیری تیم پشتیبانی و فروش و تولید محتوا کمتر باشه. هر چقدر تعداد تیم بیشتر باشه لزوما به این معنا نیست که کارها بهتر پیش میره!

دوره وبمستران طلایی هم منتشر شد. هر چیزی که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی نیاز هست در این دوره توضیح داده شد.

مرداد ۱۳۹۷ – تولد ۳ سالگی

میهن وردپرس سخت مشغول Rework کردن بود در نتیجه موفق نشدن تولد ۳ سالگی رو جشن بگیرن. نتایج Rework داره خودش رو نشون میده!

مهر ۱۳۹۷ – منزل جدید و نتیجه ریورک

میهن وردپرس به منزل جدید نقل مکان کرده. کارها رو‌به‌راه‌تر شده. سیستم‌سازی پاسخ کاربر رو خواهد داد. البته بخش تولید محتوا هنوز هم نیاز به افراد بیشتری خواهد داشت. راستی! به لطف سیستم پشتیبانی جدید میهن وردپرس تعداد تیکت‌های پشتیبانی از ۱۰۰ تیکت در روز به ۴۰ تیکت در روز رسیده.

مرداد ۱۳۹۸ – تولد چهار سالگی

حالا میهن وردپرس ۴ ساله شده! هنوز هم در ابتدای راه خودش هست و می‌تونه خیلی بهتر از این باشه.

خوشحالیم که الان ۲۲۵۰۰ نفر از خدمات و محصولات میهن وردپرس استفاده می‌کنن!

فروردین ۱۳۹۹ – رعایت کپی‌رایت

برای رعایت کپی‌رایت محصولات خارجی، تصمیم گرفتیم تمام محصولات فارسی شده را به مرور از سایت حذف کنیم.حالا بعد از یک‌سال و اندی، ۳ قالب اختصاصی وردپرسی و چند افزونه کاملا ایرانی طراحی شده توسط تیم خودمان داریم.باید خوش قول باشیم. پس پشتیبانی و آپدیت محصولات قبلی همچنان ادامه خواهد داشت.

آبان ۱۳۹۹ – کرونا ویروس

از ابتدای سال ۹۹ کرونا گریبان کسب‌و‌کارها را گرفت. پس تصمیم گرفتیم به‌صورت دورکاری فعالیت خودمان را ادامه دهیم.طی این ۸ ماه با مشکلات کرونا دست‌و‌پنجه نرم کردیم و حالا تیم ما تشکیل شده از افرادی که بدون مرز جغرافیایی فعالیت می‌کنند.همه قالب‌ها را به یک قالب چند‌منظوره ادغام کردیم تا تمرکز بیشتری داشته باشیم. راستی! حالا بیش از ۵۰۰ نفر وبمستر طلایی داریم!

مرداد ۱۴۰۰ – تولد ۶ سالگی

میهن وردپرس ۶ ساله شد. حالا بیش از ۳۵۰۰۰ نفر از محصولات میهن وردپرس استفاده می‌کنند. یک قالب اختصاصی به نام قالب وردپرس اهورا داریم که بی شک یکی از بهترین سایت‌سازهای دنیاست. بله! یک قالب وردپرسی ساده نیست! یک سایت ساز به تمام معنا با صد‌ها قابلیت عالی. برای ساخت این قالب چندین سال زمان صرف کردیم.

حالا بیش از ۱۵۰۰ دانشجو از دوره جامع سایت برتر برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی خود استفاده کرده‌اند.

فروردین ۱۴۰۱ – دفتر دبی

حالا برای جهانی شدن، میهن وردپرس توی دبی فعالیت خودش رو با نام Ertano شروع کرده. البته همچنان سرویس‌دهی به کاربران ایرانی توی اولویت کارهاست. تیم میهن وردپرس به صورت ریموت از سرتاسر ایران فعالیت می‌کنه تا محصولات بهتری برای ارائه به جامعه جهانی داشته باشه.

آذر ۱۴۰۲ – پیشرفت…

حالا میهن وردپرس به رویای خودش رسیده. محصولاتی که خودش تولید کرده، تیمی که از سراسر ایران به صورت ریموت فعالیت می‌کنن و برای بهبود محصولات، هر روز در ارتباط هستن. هر روز محتوای جدید به زبان فارسی و انگلیسی تولید می‌کنه تا بتونه به افراد بیشتری کمک کنه که وارد دنیای طراحی سایت بشن. البته می‌دونیم که برای بهتر بودن همیشه فرصت هست و میهن وردپرس سعی می‌کنه روز به روز بهتر و بهتر بشه.

هدف میهن وردپرس

سعی ما بر این است که محلی جهانی برای یادگیری وردپرس باشیم. مرجعی که به جای ترجمه مقالات خارجی یا کپی محصولات خارجی، مقالات و محصولات کاملا دست اول برای تمام دنیا تولید کند. در حال حاضر افراد متخصص از سراسر دنیا برای دریافت مقالات آموزشی از نسخه انگلیسی سایت میهن وردپرس استفاده می‌کنند.

گروه میهن وردپرس نقد اساسی به فرهنگ دنیای کسب‌و‌کارهای اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت در ایران دارد. فرهنگی که به جای آموزش اصول کسب درآمد، بیشتر صحبت‌های انگیزشی می‌کند! با شو آف کردن و نمایش دادن خودروها و خانه‌های لوکس، سعی دارد از شما یک فرد ثروتمند بسازد. در صورتی که ثروت و رسیدن به موفقیت تنها با یادگیری، رشد و تداوم تحقق می‌یابد.

وردپرس چیست

وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌تواند برای شما یک سایت کامل و جامع راه‌اندازی کند. بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان که بیش از ۴۱ درصد سایت‌های دنیا با آن راه‌اندازی شده‌اند و با استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برنامه‌نویسی وب‌سایت ندارید. با وردپرس می‌توانید در عرض پنج دقیقه و کاملاً رایگان سایت خود را راه‌اندازی کنید.

روش کسب در آمد میهن وردپرس

هدف اصلی ما ارائه آموزش‌ها و ابزار کاربردی به افرادی است که قصد دارند با استفاده از وب‌سایت اینترنتی خود درآمد کسب کنند.

ما کپی رایت را رعایت می‌کنیم. پس با تولید محصولات موردنیاز کسب‌وکار شما، در زمینهٔ ارائه قالب و افزونه وردپرس محصولاتی باکیفیت و کاملاً ایرانی که توسط تیم خودمان برنامه‌نویسی شده، تولید خواهیم کرد. هیچ محصول، فایل و آموزشی که بر خلاف قوانین کپی رایت (حق نشر) باشد در میهن وردپرس ارائه نمی‌شود.

روش دریافت وجه از مشتری

پرداخت شما از طریق درگاه پرداخت بانک ملت انجام خواهد شد. این درگاه از تمامی کارت‌های عضو شتاب پشتیبانی می‌کنند. همچنین می‌توانید با شرکت تماس گرفته و شماره‌حساب‌های ما را برای واریز وجه دریافت نمایید. اگر خارج از ایران هستید، می‌توانید از درگاه پرداخت دلاری ما استفاده کنید و یا برای دریافت آدرس پی پال، با تیم فروش در ارتباط باشید.

روش تحویل محصول به مشتری

ما از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش موجود برای تحویل محصولات استفاده می‌کنیم. بلافاصله بعد از پرداخت هزینه، به صفحه‌ای ارجاع داده می‌شوید که شامل رسید خرید و لینک دانلود مستقیم محصولات و آموزش استفاده از محصول خواهد بود. همچنین ایمیلی شامل رسید خرید شما + لینک دانلود مستقیم نیز برای شما ارسال خواهد شد.

روش پشتیبانی محصولات

شما می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در ۳۶۵ روز سال از طریق بخش ارسال تیکت، با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید. سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن پاسخی مناسب به درخواست پشتیبانی شما ارسال کنیم. اطلاعات بیشتر درباره زمان‌بندی پاسخگویی تیم پشتیبانی …

قانون خطای صفر

تمام محصولات ما از قانون خطای صفر پشتیبانی می‌کنند، این قانون بدین معناست که تفاوت محصول و حرف‌وحدیث‌هایی که در مورد محصولاتمان موقع معرفی به مشتری بیان می‌کنیم را به صفر رسانده‌ایم. محصولات ما دقیقاً همان کیفیتی رادارند که موقع معرفی اعلام می‌کنیم. نه کمتر و البته شاید بیشتر!

ارائه آپدیت‌های منظم محصولات

محصولات ما همیشه آپدیت خواهند شد. شما می‌توانید پس از خرید محصول تا ۱ سال از بروزرسانی‌های رایگان محصول استفاده کنید. طبیعتا مشکلات محصول طی آپدیت‌ها برطرف خواهد شد و بهبود‌هایی نیز خواهیم داشت. تیم توسعه ما همیشه در حال تلاش برای افزودن امکانات جدید به محصولات است.

بازگشت وجه در صورت وجود مشکل

در صورت وجود مشکل در هر یک از محصولات خریداری شده، میهن وردپرس تمامی وجه پرداخت شده را به مشتری بازگشت خواهد داد. گارانتی بازگشت وجه شامل مشکلاتی خواهد بود که بعد از ارسال تیکت قادر به حل آن‌ها نباشیم. مشاهده قوانین سایت